Hotspots: Yoghurt Barn

Charlotte komt graag bij de Yoghurt Barn! Zo ook voor haar verjaardag, dus hierbij een nieuw gastblog van Charlie's Kitchen! Binnenkort ook een hele eigen pagina op deze website, deze is nu nog 'under construction' dus hou het blog in de gaten! 




Charlie's Kitchen at Yoghurt Barn

28 mei was mijn verjaardag en mijn vriendinnen besloten me mee te nemen naar Yoghurt barn. Had er zal zoveel over gelezen en gehoord dus was ontzettend enthousiast om het nu eens zelf te gaan proberen!!
Het zaakje ziet er heel uitnodigend uit en heeft een goede sfeer, mijn aandacht werd meteen getrokken door al het lekkers wat ik zag liggen door de glazen balie. En ik ben gek op lekkers!!!!! Kwaliteit begint bij passie. Passie voor de natuur, lekker eten en genieten. Passie voor het pure. Zo is Yoghurt Barn ontstaan en een groot succes geworden. Ze willen het maximale uit yoghurt halen. Zodat wij kunt genieten. Daarom hebben  verschillende chef-koks unieke en overheerlijke Specials laten maken. Ik had de cookie special: soya met kiwi, kaneelsuiker, bastognekoekjes en noten. OHhhhh dat was zo overheerlijk. Natuurlijk kan je ook je eigen yoghurt samen stellen en deze meenemen voor onderweg. 




Dit vond ik zn ontzettend leuke tekst van de Yoghurt Barn en helemaal waar!
Onze beleving: iedereen eet yoghurt want het is lekker en gezond…
Onze filosofie: eerlijk duurt het langst. Onze yoghurt is biologisch en direct van de boer.
Onze intentie: waarom niet ook buitenshuis, op een leuke ontmoetingsplek?!

Ik raad het iedereen aan het is gezellig, lekker en biologisch! 

Yoghurt Barn heeft vestigingen in Utrecht en Amsterdam. Je kunt er terecht voor een Yoghurt on the Go, zakelijke bestellingen, een Barn picknick of Barn brunch, of een High Tea of High Choc


Volg Healthy Living in Heels ook op FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin of Google+!


Volg Charlie's Kitchen op Instagram!


 Wil je dit later terug lezen of delen met je vrienden? “PIN” me dan op PINTEREST of “SHARE” dit recept op FACEBOOK door gebruik te maken van de sociale media icoontjes hieronder (in het grijze kader)!

No comments:

Post a Comment