Product Review: DOMO MyBlender and a Healthy Chocolate Mousse Recipe

(Scroll down for the English Version of the chocolate mousse)

En het is weer tijd voor een nieuw blog van Charlotte van Charlie's kitchen. Dit keer een product review van de DOMO MyBlender Oranje inclusief een heerlijk recept voor een gezonde chocolademousse welke je perfect kan maken met deze blender.


BOEM het was weer zover, mijn mooi glazen blender van Princess was weer kapot. Ik ben nogal een onhandig persoon en na 3 keer heb ik nog steeds niet geleerd dat ik niet met natte handen de blender door de keuken moet gaan tillen. Tijd voor een nieuwe hippe plastic blender, hij moet natuurlijk wel onwijs mooi bij mijn nieuwe droomkeuken staan :D Ik ben gaan rondsurfen op internet en kwam al snel uit op de DOMO MyBlender Orangje DO435BL, hij ziet er super uit en volgens en review op www.bol.com een super apparaat. Wat specificaties: 


  • Blender en drinkfles in één
  • Snelle sapjes on the go voor een gezonde levensstijl
  • Duurzame, herbruikbare drinkfles, absorbeert geen geuren of smaken
  • Afsluitbare drinktuit
  • Inclusief 600ml- én 300ml-fles met deksel, vaatwasmachinebestendig
  • Aangepast aan drankhouder in de auto


Dus ik huppakee meteen besteld want ik zat inmiddels al een dag zonder blender en wat een ellende is dat! Ik ben getrouwd met mijn blender!!! De volgende dag werd hij geleverd en blijer kon je mij niet maken hij zag er fantastisch uit en paste precies in mijn keuken. De volgende ochtend meteen fanatiek aan de slag gegaan met Charlie's Tropicol Smoothie: 1 glas kokosmelk, 4 ananas ringen, 1 hand aardbeien en een handje verse munt. Wil je de smoothie extra feestelijk maken voeg dan wat geraspte kokos toe! De blender is zeer handig te gebruiken, heeft 2 opzetstukken die je ook kan gebruiken als meeneembeker, ideaal voor onderweg dus. De blender is eenvoudig in gebruik, heeft een goede kwaliteit en een leuke prijs.

Ik maak niet alleen smoothies in mijn blender maar o.a. ook mijn healthy chocomouse! En dat recept kon ik jullie natuurlijk niet onthouden, dus hier komt ie:




Nederlands recept - Charlie's Chocolademousse:


Tijd: 5 minuten

De ingrediënten voor 1 portie:
  • 1 avocado
  • 1 rijpe banaan
  • 1 tl lijnzaad
  • 3 el ongezoete amandelmelk
  • 1 tl maca poeder
  • 3 tl rauwe cacao
  • 2 ontpitte dadels
  • Voor de topping: handje nootjes naar keuze, 1 el cacao nibs en 1 tl bijenpollen
Bereiding:
  1. Snijd de avocado doormidden, haal de pit eruit en doe het vruchtvlees in de blender. Haal de schil van de banaan en doe deze met de rest van de ingrediënten bij de avocado in de blender. Mix tot het een glad, smeuïg geheel is.
  2. Doe dit in een kom en besprenkel met de toppings.

Eet smakelijk!

 Volg Healthy Living in Heels ook op FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin of Google+!


Volg Charlie's Kitchen op Instagram!


 Wil je dit recept later maken of delen met je vrienden? “PIN” me dan op PINTEREST of “SHARE” dit recept op FACEBOOK door gebruik te maken van de sociale media icoontjes hieronder (in het grijze kader)!

................................................................................................................


English recipe - Charlie's Chocolate Mousse:


Duration: 5 minuten

The ingredients for 1 serving:
  • 1 avocado 
  • 1 ripe banana 
  • 1 ts flaxseed 
  • 3 tbs unsweetened almond milk 
  • 1 ts maca powder 
  • 3 ts raw cacao 
  • 2 pitted dates 
  • For the topping: handful of nuts of your choice, 1 tbs cocoa nibs and 1 ts bee pollen


What you do:
  1. Cut the avocado in half, remove the pit out and put the flesh into the blender. Peel the banana and put it with the rest of the ingredients in the blender. Mix until it's has a smooth and creamy texture. 
  2. Place in a bowl and sprinkle with the toppings

Enjoy!


Follow Healthy Living in Heels on FacebookInstagramTwitterPinterestBloglovin or Google+


Follow Charlie's Kitchen on Instagram!


   Do you want to make me later or share me with your friends? “PIN” me to PINTEREST or “SHARE” me on FACEBOOK, using the social media icons below (in the gray frame)! 

2 comments:

  1. Best ever helpful tips. Thanks for sharing this great news.
    https://www.blurspy.com/

    ReplyDelete
  2. I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly, you’re going to a famous blogger if you are not already Cheers!
    Visit: https://www.mocospy.com/

    ReplyDelete